
Kwaliteitscoach Klantenservice
- Op locatie, Hybride
- € 3.100 - € 4.000 per maand
- Klantenservice & Telesales
Functieomschrijving
Ben jij de kwaliteitscoach in hart en nieren met oog voor ontwikkeling en resultaat? Krijg je energie van het dagelijks begeleiden en coachen van klantenservice medewerkers, het aanpakken van processen en het vertalen van inzichten naar zichtbare verbeteringen? Lees dan snel verder.
Dit ga je doen
In deze rol ben je de drijvende kracht achter de groei van onze (nieuwe) medewerkers en de professionalisering van onze klantenservice. Iedere dag ben jij als coach actief midden tussen alle klantadviseurs. Je hebt daarmee direct impact op klanttevredenheid, medewerkerstevredenheid en krijgt daarbij alle ruimte om zelf initiatieven vorm te geven. Als Kwaliteitscoach speel je een centrale rol in de ontwikkeling van onze klantenservice.
Je zorgt ervoor dat nieuwe collega’s goed landen en gecoacht worden, bestaande teams blijven groeien en signaleert mogelijke procesverbeteringen. Jij zorgt dat werkplezier, leren en presteren hand in hand gaan.
Dit doe je graag
Heel veel coachen, van zowel nieuwe als ervaren medewerkers;
Een uniforme manier van coachen en trainen borgen over alle klantcontactteams heen;
Nieuwe collega’s begeleiden tijdens hun instroom en inwerktraject;
Coaching van zowel nieuwe als ervaren medewerkers;
Ontwikkeldata analyseren en vertalen naar concrete verbeteracties;
Teamleiders, coaches, seniors en vraagbaken ondersteunen in hun begeleidende rol;
Knelpunten signaleren in kennis of processen en bijdragen aan structurele verbeteringen;
Samenwerken met L&D om leerlijnen en trainingen goed aan te laten sluiten op de praktijk;
Een uniforme manier van coachen en trainen borgen over alle klantcontactteams heen.
Het team
Je werkt nauw samen met teamleiders en de Manager Klantenservice. Daarnaast ben je een vaste partner voor L&D, WFM, Support & Innovatie en Recruitment. Je beweegt vooral in de dagelijkse praktijk en denkt mee met de duurzame ontwikkeling van de klantenservice. Je krijgt de ruimte om écht bij te dragen aan de kwaliteit van onze klantenservice.
Vereisten
Dit breng je mee
Minimaal een afgeronde MBO4 opleiding;
Je bent een goede coach;
Je hebt diepgaande kennis van klantenserviceprocessen;
Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden en weet mensen op een coachende, verbindende manier in beweging te krijgen;
Een combinatie van een scherp analytisch vermogen met het talent om data om te zetten in concrete verbeteracties;
Ervaring met het samenwerken en schakelen met verschillende stakeholders en afdelingen;
Een proactieve houding, eigenaarschap en een sterke drive om continu te verbeteren.
Bij Budget Thuis vinden we het belangrijk dat jij 100% jezelf kunt zijn. In onze organisatie staan we open voor verschillende perspectieven en persoonlijkheden waarin we nieuwsgierig zijn en elkaar waarderen. Voor deze functie zoeken we bij voorkeur iemand die ons team in alle opzichten verrijkt. Iemand die vanuit zijn eigen achtergrond en persoonlijke eigenschappen een goede aanvulling is binnen Budget Thuis.
Waarom het gras bij ons groener is
Bruto maandsalaris van tussen de € 3.100 - € 4.000 op basis van 40 uur;
Een 13e maand & vakantiegeld;
25 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur) en als je wilt kan je nog 1,5 week bijkopen;
Maandelijks ontvang je ClassPass-credits voor diverse fitness- en wellnessactiviteiten;
Pensioenregeling;
Budget Zomer vrij: in juli en augustus is elke vrijdag een betaalde vrije dag en daarmee 9 extra vrij(e) dagen;
Reiskostenvergoeding: je kunt kiezen voor een Swapfiets of NS Business Card;
Je kunt gratis gebruik gaan maken van Budget Mobiel en Budget Internet!;
Hybride werken (50/50);
Een maand per jaar 100% remote werken.
Meer weten over ons?
Volledige arbeidsvoorwaarden
Dit zijn wij

Relocation is not possible and you need to be fluent in Dutch
Vragen & Contactpersoon
Ben jij enthousiast geworden over deze vacature? Stuur dan jouw cv en motivatie via de onderstaande knop! Heb je vragen naar aanleiding van deze vacature? Neem contact op met Liesbeth van Brakel via: liesbeth.vanbrakel@budgetthuis.nl
Ben je al werkzaam bij Budget Thuis en op zoek naar een nieuwe uitdaging? Voordat je solliciteert, raden we je aan om dit eerst met je leidinggevende te bespreken. Heb je dit gedaan? Dan ontvangen wij ook graag jouw sollicitatie.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!