Overslaan naar content

Digital & innovatie

De motor achter innovatie

Kom meer te weten over

Digital

Support & Innovatie

Digital

alles voor de beste digitale klantreis

Bij Team Digital draait alles om het verbeteren van de digitale klantreis. Met onze aanpak starten we projecten, lanceren we initiatieven en optimaliseren we continu op basis van data en klantinzichten. We combineren kwantitatief en kwalitatief onderzoek met design en copy om niet alleen producten te bouwen, maar ook direct impact te maken op de digitale reis van onze klanten. Als drijvende kracht achter innovatie en optimalisatie zorgen we voor intuïtieve, efficiënte oplossingen die blijven verbeteren.

hier zijn we trots op

"We zijn trots op onze continue drive om beter te worden, van het uitwerken van ideeën tot prototypes en de implementatie van klantvriendelijke oplossingen. Daarnaast dagen we elkaar binnen het team uit om steeds scherp te blijven en het maximale uit elke oplevering te halen. Team Digital staat voor balans tussen functionaliteit, design en klanttevredenheid, en is onmisbaar voor een succesvolle digitale ervaring."

Jairo in der Beeck UX Designer

Support & Innovatie

toekomstgerichte oplossingen om klanten sneller en beter te helpen

De afdeling Support & Innovatie richt zich op het ondersteunen van de operationele teams en het aanjagen van vernieuwing binnen de operatie. We bieden technische en procesmatige ondersteuning met het stimuleren van innovatieve oplossingen (zoals een nieuwe telefooncentrale of voicebot) om efficiënter en effectiever te werken. De focus ligt zowel op het verbeteren van de dagelijkse werkzaamheden als op het implementeren van toekomstgerichte oplossingen om klanten sneller en beter te helpen.

doelstellingen van support & Innovatie

PROCESVERBETERING

Continu verbeteren van bestaande processen om de efficiëntie te verhogen, bijvoorbeeld door handmatige taken te automatiseren of repetitieve workflows te stroomlijnen.

CONTACTRATIO VERLAGEN

Door nieuwe systemen en methodes te ontwikkelen die klantinteracties soepeler en sneller maken, zoals het integreren van verbeterde chatbot of het ontwikkelen van self-service opties voor klanten in de app.

ONDERSTEUNING VAN OPERATIONALE TEAMS

Het bieden van technische en organisatorische ondersteuning aan de operationele teams zodat zij problemen sneller kunnen oplossen en effectiever kunnen werken. Denk hierbij aan forecasten, plannen, roosteren en het waarborgen van de afgesproken servicelevels.

INNOVATIEPROJECTEN INITIËREN EN IMPLEMENTEREN

Nieuwe projecten en technologieën implementeren die waarde toevoegen aan de operatie, zoals AI-ondersteunde tools, nieuwe telefooncentrale en voicebot.

Werken bij Digital & Innovatie?

Conversation Designer€ 3.160 - € 4.500 per maandDigital & Innovatie