Digital & innovatie
De motor achter innovatie
De motor achter innovatie
Digital
Support & Innovatie
Bij Team Digital draait alles om het verbeteren van de digitale klantreis. Met onze aanpak starten we projecten, lanceren we initiatieven en optimaliseren we continu op basis van data en klantinzichten. We combineren kwantitatief en kwalitatief onderzoek met design en copy om niet alleen producten te bouwen, maar ook direct impact te maken op de digitale reis van onze klanten. Als drijvende kracht achter innovatie en optimalisatie zorgen we voor intuïtieve, efficiënte oplossingen die blijven verbeteren.
"We zijn trots op onze continue drive om beter te worden, van het uitwerken van ideeën tot prototypes en de implementatie van klantvriendelijke oplossingen. Daarnaast dagen we elkaar binnen het team uit om steeds scherp te blijven en het maximale uit elke oplevering te halen. Team Digital staat voor balans tussen functionaliteit, design en klanttevredenheid, en is onmisbaar voor een succesvolle digitale ervaring."
Jairo in der Beeck UX Designer
De afdeling Support & Innovatie richt zich op het ondersteunen van de operationele teams en het aanjagen van vernieuwing binnen de operatie. We bieden technische en procesmatige ondersteuning met het stimuleren van innovatieve oplossingen (zoals een nieuwe telefooncentrale of voicebot) om efficiënter en effectiever te werken. De focus ligt zowel op het verbeteren van de dagelijkse werkzaamheden als op het implementeren van toekomstgerichte oplossingen om klanten sneller en beter te helpen.
Continu verbeteren van bestaande processen om de efficiëntie te verhogen, bijvoorbeeld door handmatige taken te automatiseren of repetitieve workflows te stroomlijnen.
Door nieuwe systemen en methodes te ontwikkelen die klantinteracties soepeler en sneller maken, zoals het integreren van verbeterde chatbot of het ontwikkelen van self-service opties voor klanten in de app.
Het bieden van technische en organisatorische ondersteuning aan de operationele teams zodat zij problemen sneller kunnen oplossen en effectiever kunnen werken. Denk hierbij aan forecasten, plannen, roosteren en het waarborgen van de afgesproken servicelevels.
Nieuwe projecten en technologieën implementeren die waarde toevoegen aan de operatie, zoals AI-ondersteunde tools, nieuwe telefooncentrale en voicebot.