Overslaan naar content

IT Servicedesk Medewerker

  • Op locatie, Hybride
    • Amsterdam
  • € 2.600 - € 3.000 per maand
  • ICT

Functieomschrijving


Met jouw energie en servicegerichte mindset help je onze organisatie naar een hoger niveau en maak je dagelijks het verschil voor al je collega’s!


Dit ga je doen

Als Servicedesk Medewerker bij Budget Thuis ben jij het eerste aanspreekpunt voor IT-problemen. Je ontvangt hulpverzoeken via tickets, telefoon of aan je bureau, en handelt deze waar mogelijk direct af. Voor complexere vraagstukken schakel je met tweede- en derdelijnssupport om samen tot een oplossing te komen. Je ondersteunt niet alleen collega's binnen Budget Thuis, maar ook van onze zusterbedrijven, wat zorgt voor veel variatie in contacten. Daarnaast help je problemen te signaleren en draag je bij aan verbeteringen van werkinstructies, handleidingen en de kwaliteit van onze IT-service.


Dit doe je graag

  • Je helpt graag collega’s door snel en efficiënt IT-problemen op te lossen;
  • Je hebt plezier in het samenwerken met andere teams, zoals systeem- en netwerkbeheerders;
  • Je vindt het fijn om proces- en systeemverbeteringen te signaleren en door te voeren;
  • Je leert graag nieuwe technologieën en deelt kennis met collega’s;
  • Het geeft je voldoening om proactief te zijn en mee te denken over hoe we als organisatie onze IT-services kunnen verbeteren.

Vereisten


Dit breng je mee

  • Een servicegerichte en klantvriendelijke instelling;
  • Heldere communicatieve vaardigheden zonder in vaktermen te vervallen;
  • Een positieve houding en de wil om altijd te leren en te verbeteren;
  • Flexibiliteit en stressbestendigheid, ook op zaterdag van 9:00 tot 17:30 uur;
  • Goede beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal;
  • De vaardigheid om initiatief te nemen en altijd om feedback te vragen na het afsluiten van een ticket.



Meer weten over ons?

Volledige arbeidsvoorwaarden
Dit zijn wij


Enthousiast?

Ben je enthousiast? Solliciteer dan direct! Heb je vragen? Dan kan je terecht bij Liesbeth van Brakel via Liesbeth.vanbrakel@budgetthuis.nl. Als je wordt uitgenodigd, bestaat de sollicitatieprocedure uit twee gespreksrondes. 


Op locatie, Hybride

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar

solliciteren?

DIT STAAT JE TE WACHTEN

Telefonische kennismaking

Bedankt voor je interesse in Budget Thuis. We nemen binnen 7 werkdagen contact met je op. We kijken ernaar uit om je te leren kennen en de mogelijkheden te bespreken.

Eerste gesprek

Tijd voor het kennismakingsgesprek. Vertel ons wie je bent en wat je kunt, wij vertellen meer over de functie. Laten we zien of we matchen!

Tweede gesprek

Beide enthousiast? Dan nodigen we je graag uit voor een tweede gesprek. Maak kennis met meer collega’s en ga samen dieper in op de rol.

Een match!

Welkom! We doen je graag een passend aanbod en gaan aan de slag met het papierwerk. Tot snel!

ontmoet onze recruiters

Liesbeth van Brakel

Recruiter

Mariëlle Dejong

Recruiter

Manouk van Groeningen

Manager Recruitment

Wouter van Ittersum

Recruiter