Teamleider Facturatie

Job description

Ben jij die teamleider wie druk bezig is met teamvorming en -ontwikkeling? Ben jij in staat om de koppeling te maken tussen automatiseren en businesswensen en heb je enige kennis van energie en/telecom? Dan zoeken wij jou!


Wie is Budget Thuis?

Wij zijn de eerste landelijke aanbieder die energie- en telecomdiensten onder één dak aanbiedt. Stroom & Gas, Internet, TV & Bellen en Sim-only, producten die je als huishouden móet hebben. Maar waar je het liefst zo min mogelijk tijd aan besteedt. En zo min mogelijk voor betaalt natuurlijk! Van oorsprong zijn we een leverancier van groene Stroom en Gas (Budget Energie) en hebben we het inmiddels geschopt tot de top 4 in de energiemarkt. Sinds enkele jaren bieden we ook Internet, TV & Bellen (Budget Alles-in-1) en Sim Only (Budget Mobiel) abonnementen aan. Als klanten deze diensten van Budget Thuis combineren ontvangen ze naast het gemak van alles onder één dak en de lage prijs, elke maand combikorting. Wij hebben inmiddels meer dan 1 miljoen klanten en daar zijn wij heel trots op!


Bij Budget Thuis worden we gedreven door ambitie en de wil om in alles wat we doen nog beter te worden. We doen veel zelf en denken buiten de gebaande paden. Hierbij maken we het niet moeilijker dan het is. We houden dan ook van slimme, creatieve oplossingen en dagen elkaar continu uit om tot het beste resultaat te komen. Dit kunnen we niet zonder inbreng van onze mensen dus er is veel ruimte voor eigen initiatief en ontplooiing, zowel persoonlijk als vakinhoudelijk. Bij Budget Thuis doen we wat we beloven, hebben we vertrouwen in elkaar en houden we van verantwoordelijkheid geven én nemen. Dit alles met een flinke dosis plezier op de werkvloer en met elkaar.


Wat is jouw rol als teamleider Backoffice Facturatie?

Als Teamleider Backoffice Facturatie zorg je ervoor dat het team optimaal kan presteren. Het team van Backoffice Facturatie is verantwoordelijk voor een juiste facturatie van onze klanten en zijn kennishouders op het gebied van meterstanden en marktprocessen. Als teamleider ben je het aanspreekpunt voor de mensen uit het team; je helpt, coacht, begeleidt en faciliteert waar nodig. Je zorgt ervoor dat het team zo goed mogelijk wordt ingezet, zodat de werkzaamheden en kwaliteiten op elkaar zijn afgestemd. Naast het uitvoeren van de facturatie- en meterstandenprocessen (de kerntaken), is er binnen het team veel ruimte en verantwoordelijkheid voor het opstarten en begeleiden van verbeterprojecten. In samenwerking met het zowel het team zelf als de Billing specialist, signaleer en analyseer je de processen en kijkt naar hoe het beter kan. In deze functie ben je tevens een aanspreekpunt voor (de samenwerking met) andere afdeling zoals bijvoorbeeld Klantenservice, Incasso en IT. Je hebt daarin een proactieve houding en reageert snel wanneer nodig. Je werkt bovendien samen met de teamleider en specialist van Backoffice Incasso en rapporteert aan de manager Backoffice.


Met wie ga je dit doen?

Je bent onderdeel van de Backoffice, die bestaat uit de afdeling Incasso en Facturatie. Op deze afdelingen zorgen we ervoor dat de complexe financiële processen voor de klant goed uitgevoerd worden en continue worden verbeterd. Een afdeling die zich inzet om de financiële afhandeling van Budget Thuis haar klanten continu te verbeteren. Dit doen we door te kijken hoe we onze klanten zo goed mogelijk kunnen ontzorgen en informeren zodat er geen verrassingen zijn op de factuur.


Je werkt veel samen met je collega’s van de Backoffice, Klantenservice, IT en Incasso maar ook met Finance en BI. Als teamleider ben je op de hoogte van wat er speelt binnen het team, maar heb je zelf ook de nodig kennis van de (markt)processen. Binnen de afdeling is er veel vrijheid, maar nemen we ook verantwoordelijkheid voor onze taken. We werken graag samen, ondersteunen en helpen elkaar waar nodig en zijn ook niet vies van af en toe een borrel op de vrijdag.

Requirements

Wij denken dat je deze functie van teamleider Backoffice Facturatie het beste kan uitvoeren als je:

  • Afgeronde HBO/WO (bedrijf) economische opleiding;
  • Relevante werkervaring in het leidinggeven sterk gewenst;
  • Affiniteit met teamvorming en –ontwikkeling;
  • Integriteit bij het verwerken van persoonlijke informatie;
  • Analytisch en conceptueel denkvermogen, in staat om de koppeling te maken tussen automatiseren en businesswensen;
  • Leergierig en streeft naar kwaliteit en prestatie- en procesverbetering;
  • In staat om snel en op verschillende niveaus te kunnen denken en handelen;
  • Energie en/of telecomkennis is een pre.


Wat bieden wij jou?

  • Marktconform salaris;
  • Contract voor een jaar met uitzicht op vast dienstverband;
  • 25 vakantiedagen per jaar (met mogelijkheid om 1,5 week bij te kopen);
  • Reiskostenvergoeding (Swapfiets of NS Business Card);
  • Maximaal 5% jaarlijkse bonus;
  • 6% pensioenregeling zonder eigen bijdrage.


En, wat nog meer?

  • We zitten aan de gezelligste straat in hartje Amsterdam;
  • Een jonge en dynamische organisatie;
  • Een lekkere gezonde lunch voor € 2,- netto per dag;
  • Elke dag gratis vers fruit en gezonde bites in onze bedrijfskantine;
  • Investering in jouw ontwikkeling;
  • Veel activiteiten zoals bootcamps, vrijdagmiddagborrels, kennissessies en meer.


Om voor deze functie in aanmerking te komen is een VOG vereist. Dit zal bij een succesvolle selectieronde worden aangevraagd en kosten kunnen na de proefperiode bij Budget Thuis worden gedeclareerd. Meer informatie over de VOG kun je vinden op www.rijksoverheid.nl


Vragen & contactpersoon

Heb je naar aanleiding van deze vacature nog vragen? Neem dan contact op met Wouter van Ittersum door te bellen/appen via 06-39 07 96 58. Mailen mag natuurlijk ook: wouter.vanittersum@budgetthuis.nl of connect met Wouter op Linkedin.