
Servicedesk Medewerker (24-32 uur per week)
AmsterdamICT
Functieomschrijving
Ben jij momenteel student in de richting I(C)T en wil jij een bijbaan waar je al werkend een goede dosis kennis opdoet? Lees dan snel de onderstaande vacature. Is dit iets voor jou? Solliciteer dan direct!
Wat is jouw rol als Servicedesk Medewerker
Als Servicedesk Medewerker ben je onderdeel van de Servicedesk en het eerste aanspreekpunt bij IT-problemen. Je zult verzoeken ontvangen via een ticket, de telefoon of er staat iemand aan je bureau. Aan jou de taak om deze zo snel mogelijk op te lossen. Je zult ook bezig zijn met:
- Ondersteunen van 2e en 3e lijns support;
- Het signaleren van problemen en aandragen van oplossingen;
- Voorstellen en doorvoeren van proces- en systeemverbeteringen;
- Ondersteunen bij het beheren en onderhouden van de informatiesystemen;
- Het bijhouden en verbeteren van werkinstructies.
Met wie ga je dit doen?
Onze gedreven Servicedesk Medewerkers werken in een hecht team van 7 personen. Daarnaast werkt het team nauw samen met het systeembeheerteam. De sfeer op de afdeling is informeel en we vinden het belangrijk van elkaar te weten waar we aan werken. Ook in deze tijd, waarin we veel vanuit huis werken, proberen we dat zo goed mogelijk te blijven doen. Zo starten we elke dag met een stand-up om met elkaar te bespreken waar iedereen aan werkt en of iemand nog hulp nodig heeft.
Vereisten
Wat breng je mee?
- Affiniteit met IT-systemen en de drive om jezelf verder te ontwikkelen;
- Een positieve, servicegerichte, klantgerichte en resultaatgerichte houding;
- Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
- Je bent ook op zaterdagen beschikbaar;
- Een proactieve en kritische houding, en je durft initiatief te nemen.
Wij bieden jou
- Een salaris van €14,09 bruto per uur;
- Een contract voor 7 maanden met uitzicht op vast;
- 25 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur, met de mogelijkheid om 1,5 week bij te kopen);
- Budget Zomer Vrij - In juli en augustus is iedereen binnen Budget Thuis op vrijdag vrij om extra te genieten van de zomermaanden;
- Reiskostenvergoeding (keuze uit Swapfiets of NS Business Card);
- Veel interne doorgroeimogelijkheden;
- 50% thuiswerken en 50% op kantoor werken;
Vragen & contactpersoon
Heb je naar aanleiding van deze vacature toch nog vragen? Je kunt mailen naar: dani.leeflang@budgetthuis.nl
*Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld*
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!