Servicedeskmedewerker

Job description

Wie we zijn?

Budget Thuis is een energie- en telecombedrijf met inmiddels meer dan 1.000.000 klanten. Om alles rondom onze klanten in goede banen te leiden is natuurlijk goede én goedwerkende software essentieel. Wij streven ernaar om al deze software, ter ondersteuning van onze kernprocessen, in eigen huis te bouwen. Als gevolg hiervan zijn bijna alle software tools (en de bijbehorende broncode) eigendom van het bedrijf. En, dat is fijn, want dit geeft ons de flexibiliteit om wijzigingen aan te brengen wanneer wij denken dat dat nodig is.

Om ons te helpen met ons software-doel, zijn we op zoek naar een Servicedeskmedewerker, het eerste aanspreekpunt bij IT problemen. Een collega, die zin heeft om bij ons aan de slag te gaan én die ons zo helpt te groeien, waardoor we ons aandeel binnen de Nederlandse energie- en telecommarkt kunnen blijven vergroten.


De functie

Als Servicedeskmedewerker ben je hét eerste aanspreekpunt bij IT problemen. De verschillende verzoeken en hulpvragen ontvang je via tickets, per telefoon of in levende lijve van iemand die aan je bureau staat. Je handelt de vragen, waar mogelijk, direct af. Zijn er speciale skills vereist om het probleem op te lossen? Dan neem je contact op met de tweede- of derdelijnssupport en pak je het verzoek samen met je collega op.

Grotendeels komen de verzoeken vanuit Budget Thuis. Máár, Budget Thuis heeft ook enkele zusterbedrijven, waaraan we ook ondersteuning bieden met onze Servicedesk. Op deze manier heb je dus veel contact met allerlei collega’s van direct binnen of buiten de organisatie. 

Naast het afhandelen van acute problemen, ben je als Servicedeskmedewerker ook actief bezig om problemen op voorhand te signaleren. Én deze op te lossen of te verbeteren. Zo draag je bij aan (de verbetering van) werkinstructies, (technische) handleidingen en verbeteringen van de algehele serviceverlening en kwaliteit van IT binnen de organisatie.

Daarnaast stimuleren wij innovatie, het delen van kennis met anderen en bieden we je een leuke, maar respectvolle omgeving om in te werken. We streven ernaar om je rol zowel uitdagend als lonend te maken. Zo investeren we onder andere in opleidingen om onze medewerkers op de hoogte te houden van nieuwe technologieën en vaardigheden.


Wat zijn jouw verantwoordelijkheden?

  •  Incidenten of standaard wijzigingen aannemen, registreren (ticketsystemen), analyseren, volgen en afhandelen;
  •  Incidenten of wijzigingen overdragen aan interne IT teams, andere afdelingen of externe leveranciers;
  •  (Eind)gebruikers ondersteunen via telefoon, e-mail, Slack of in persoon;
  •  Proces- en systeemverbeteringen voorstellen en doorvoeren;
  •  Samenwerken met een team van servicedeskmedewerkers en systeem- en netwerkbeheerders;
  • Ondersteunen bij het beheren en onderhouden van de informatiesystemen.


Requirements

Wat breng je mee?

  • Een service-, klant- en resultaatgerichte instelling;
  • Een positieve houding;
  • Je communiceert helder, spreekt klare taal, vervalt niet vaktermen;
  • Je vraagt altijd om feedback als een ticket gesloten is;
  • Een proactieve en kritische houding, durft initiatief te nemen;
  • Stressbestendigheid en flexibiliteit; ( ook op zaterdag kunnen werken van 9:00-17:30 uur)
  • Leergierigheid;
  • Je bent een teamspeler;
  • Rijbewijs B;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.


Wat we jou bieden?

- Brutosalaris vanaf € 2700- (op basis van opleiding en werkervaring, 40-urige werkweek);

- Reiskostenvergoeding (NS Business Card of Swapfiets);

- 25 vakantiedagen per jaar (o.b.v. 40 uur, met de mogelijkheid om 1,5 week bij te kopen;

- 8% vakantietoeslag;

- Maximaal 5% jaartoeslag ;

- 6% pensioenregeling zonder eigen bijdrage;

- Veel activiteiten, zoals vrijdagmiddagborrels, bootcamp, teambuilding-uitjes, jaarlijks een groot feest en meer!


Vragen & contactpersoon

Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met Jennifer van der Vlugt via telefoon 06-26403140 of mail jennifer.vandervlugt@budgetthuis.nl.