Overslaan naar content

Sales Support Medewerker

Hybride
  • Amsterdam
€ 2.360 - € 3.200 per maandSales

Functieomschrijving


Ben jij klaar om met externe partners en interne collega's te schakelen voor maximale tevredenheid? Als Sales Support medewerker ben jij de spin in het web die ervoor zorgt de de sales zo soepel mogelijk verloopt!


Dit ga je doen

Als Sales Support medewerker sta je in contact met verschillende externe partners en interne collega's, waarbij het doel is dat zowel de klant als de partner tevreden is. Daarnaast is het borgen van de kwaliteit van de sales van belang, want zo houden we blije klanten! Omdat jij precies weet wat er speelt kun je opvallende zaken signaleren en hier actie op (laten) nemen. Je takenpakket is dus erg divers!


Dit doe je graag

  • Contact maken met externe partners en interne collega's;
  • Aanmaken en communiceren van proposities voor energie, alles-in-1 en mobiel;
  • Opstellen van facturen, forecasts en concurrentieanalyses;
  • Verwerken van uitval en klachten, zodat de klant zo goed mogelijk geleverd wordt
  • Borgen en rapporteren op de kwaliteit van de partners.

Vereisten


Dit breng je mee;

  • Analytische vaardigheden; problemen signaleren, herkennen van belangrijke informatie, verbanden leggen tussen gegevens, opsporen van mogelijke oorzaken van problemen; zoeken naar gegevens die ertoe doen.
  • Kwaliteitsgericht; je stelt hoge eisen aan de kwaliteit van partners en collega's en helpt en communiceert waar nodig om te verbeteren.
  • Samenwerkingsvaardigheden; we werken als team en dragen allen een actieve bijdrage om het gezamenlijke resultaat te behalen.
  • Communicatieve vaardigheden; uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.
  • Nauwkeurigheid; je werkt grondig, geordend en zorgvuldig.
  • Een beschikbaarheid van minimaal 24 uur per week.

Meer weten over ons?

Volledige arbeidsvoorwaarden
Dit zijn wij


Relocation is not possible and you need to be fluent in Dutch


Vragen & contactpersoon

Enthousiast over deze vacature? Stuur dan jouw cv en motivatie via een klik op onderstaande knop! Heb je naar aanleiding van deze vacature toch nog vragen? Je kunt mailen naar: marielle.dejong@budgetthuis.nl

Hybride

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar

solliciteren?

DIT STAAT JE TE WACHTEN

Telefonische kennismaking

Bedankt voor je interesse in Budget Thuis. We nemen binnen 7 werkdagen contact met je op. We kijken ernaar uit om je te leren kennen en de mogelijkheden te bespreken.

Eerste gesprek

Tijd voor het kennismakingsgesprek. Vertel ons wie je bent en wat je kunt, wij vertellen meer over de functie. Laten we zien of we matchen!

Tweede gesprek

Beide enthousiast? Dan nodigen we je graag uit voor een tweede gesprek. Maak kennis met meer collega’s en ga samen dieper in op de rol.

Een match!

Welkom! We doen je graag een passend aanbod en gaan aan de slag met het papierwerk. Tot snel!

ontmoet onze recruiters

Liesbeth van Brakel

Recruiter

Mariëlle Dejong

Recruiter

Manouk van Groeningen

Manager Recruitment

Wouter van Ittersum

Recruiter