Projectmanager Klantcontact
Op locatie, Hybride- Amsterdam
€ 4.000 - € 5.000 per maandSupport & Innovatie
Functieomschrijving
Ben jij onze nieuwe Projectmanager Klantcontactkanalen en beheer jij de projecten en optimaliseer je klantcontact via telefonie, chat en mail?
Dit ga je doen
Als Projectmanager Klantcontactkanalen ben jij van begin tot eind betrokken bij de projecten binnen het KCC van Budget Thuis. Van in overleg gaan met de opdrachtgever tot het opstellen van het projectplan, samenstellen van het projectteam, het uitvoeren, testen, realiseren van het project én de uiteindelijke evaluatie. Jij bepaalt op welke manier de klantcontactkanalen telefonie, live chat en mail ingericht moeten worden voor een positieve klantbeleving. Uiteraard doe je dit in goed overleg en in samenwerking met stakeholders zoals de operationeel managers, IT en externe partners.
Dit doe je graag
- Analyseren en verbeteringen van bedrijfsprocessen: Evalueren en documenteren van bestaande processen en systemen, inefficiënties identificeren en oplossingen voorstellen. Dit omvat ook het valideren en opschonen van data voor accurate analyses;
- Behoefteanalyses en innovatie: Behoeften van de organisatie in kaart brengen via vergaderingen met het management en belanghebbenden, en nieuwe oplossingen uit de markt halen en implementeren waar nodig;
- Data-analyse en Rapportage: Bedrijfsdata analyseren om trends en verbeterkansen te identificeren, en bevindingen presenteren aan het management. Dit omvat ook het ontwikkelen en implementeren van data-analyse en -verzamelprocessen;
- Innovatieve oplossingen: Nieuwe oplossingen uit de markt halen en implementeren waar nodig;
- Testen, Kwaliteitsborging en Verandermanagement: Testplannen opstellen en uitvoeren om nieuwe systemen en processen te verifiëren, kwaliteit, output en consistentie bewaken en de organisatie ondersteunen bij veranderingen door training en begeleiding te bieden aan eindgebruikers.
Vereisten
Dit breng je mee
- Analytische vaardigheden: Sterke vaardigheden in het analyseren van complexe data en processen. Duidelijke en bruikbare inzichten bieden;
- Probleemoplossend vermogen: Proactieve benadering met creatieve oplossingen;
- Technische vaardigheden: Ervaren en handig met klantcontactoplossingen zoals: Inbenta, Genesys Cloud, Verint WFM, Interaction Analytics, Automated Quality management (of vergelijkbare tools) is een pre;
- Verantwoordelijkheid: Goed omgaan met verantwoordelijkheid en stressbestendig;
- Resultaatgericht. Kijkt naar zaken en draagt oplossingen aan met als doel om een bepaald resultaat te behalen.
Meer weten over ons?
Volledige arbeidsvoorwaarden
Dit zijn wij
Vragen en contactpersoon
Enthousiast over deze vacature? Stuur dan jouw cv en motivatie via een klik op onderstaande knop! Heb je naar aanleiding van deze vacature toch nog vragen? Je kunt mailen naar: wouter.vanittersum@budgetthuis.nl
*Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld*
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!
solliciteren?
DIT STAAT JE TE WACHTEN
Telefonische kennismaking
Bedankt voor je interesse in Budget Thuis. We nemen binnen 7 werkdagen contact met je op. We kijken ernaar uit om je te leren kennen en de mogelijkheden te bespreken.
Eerste gesprek
Tijd voor het kennismakingsgesprek. Vertel ons wie je bent en wat je kunt, wij vertellen meer over de functie. Laten we zien of we matchen!
Tweede gesprek
Beide enthousiast? Dan nodigen we je graag uit voor een tweede gesprek. Maak kennis met meer collega’s en ga samen dieper in op de rol.
Een match!
Welkom! We doen je graag een passend aanbod en gaan aan de slag met het papierwerk. Tot snel!
ontmoet onze recruiters
Liesbeth van Brakel
Recruiter
Mariëlle Dejong
Recruiter
Manouk van Groeningen
Manager Recruitment
Wouter van Ittersum
Recruiter