Junior Retentie Marketeer

Job description

Budget Thuis is een energie- en telecombedrijf. Op dit moment zijn we met meer dan 800.000 energieklanten de nummer vier van energieleveranciers, maar we willen méér. Eind 2020 willen we een miljoen klanten hebben, maar dan moeten we onze huidige klanten natuurlijk behouden. Dit realiseren we door slimme retentie & CRM loyaliteit campagnes. Dit kunnen we niet zonder inbreng van onze mensen. Dit is dan ook de reden dat we versterking zoeken voor ons Retentie team. Wij zijn op zoek naar een daadkrachtige, betrokken en analytische retentie/base marketeer. 


Wij bieden jou

  • Bruto salaris van € 2.400,- en € 3000,- afhankelijk van kennis en ervaring (o.b.v. 40 uur);
  • Contract voor een jaar met uitzicht op vast;
  • 25 vakantiedagen per jaar;
  • Reiskostenvergoeding (keuze uit Swapfiets of NS Business Card);
  • Maximaal 5% jaarlijkse bonus; 6% pensioenregeling zonder eigen bijdrage;


Wat nog meer

  • De sterkste bedrijfscultuur van Amsterdam;
  • Veel activiteiten zoals bootcamp, vrijdagmiddagborrels, massagedagen, kennissessies en meer.


Jouw functie

Dagelijks sluiten nieuwe klanten een contract af bij Budget Thuis. Het is van belang dat de bestaande klanten ook klant bij ons blijven. Het is gebruikelijk in de energie markt dat klanten overstappen naar een andere organisatie. In jouw rol analyseer je de retentie data en bedenkt mogelijkheden om onze producten en kanalen te optimaliseren. Verder ga je retentie en CRM loyaliteit campagnes bedenken en uitzetten. Deze campagnes blijf je monitoren en optimaliseren, om het beste resulaat te genereren. Jij bent het aanspreek punt m.b.t. retentie campagnes voor de operationele afdelingen, zoals de Sales afdeling en Klantenservice. En, er is veel te doen! In oktober 2019 zijn we gestart met het verkopen van Budget Alles-in-1 naast Budget Energie en in januari 2020 werd Budget Mobiel ook gelanceerd. Jij begrijpt als geen ander dat we nog steeds iedere dag bezig zijn om te leren hoe we meer mensen kunnen laten kiezen voor de producten van Budget Thuis. Je wordt onderdeel van het Cross-Sell en Retentie Team en gaat samenwerken met skilled collega's. 

Requirements

Wat breng je mee?
Naast de drive om jezelf en de organisatie beter te maken geloven wij dat je de functie van junior retentie marketeer het beste kan uitvoeren als je beschikt over:


  • HBO-werk & denk niveau en 0-2 jaar relevante werkervaring;
  • Geïnteresseerd bent in retentie & CRM marketing en je wilt ontwikkelen als Base marketeer;
  • Fulltime inzetbaar bent voor 32-40 uur per week en het niet erg vindt om af en toe te werken in Rotterdam;
  • Analytisch vermogen en een proactieve houding;
  • Kennis van de energie - en telecommarkt pré


Om voor deze functie in aanmerking te komen is een VOG vereist. Dit zal bij een positieve selectieronde worden aangevraagd en kosten kunnen na het succesvol doorlopen van de proeftijd bij Budget Thuis worden gedeclareerd. Meer informatie over de VOG kun je vinden op www.rijksoverheid.nl.


Vragen & contactpersoon

Heb je naar aanleiding van deze vacature toch nog vragen? App, bel of mail dan met Carlijn Rombout via 06- 39 49 25 02 of via carlijn.rombout@budgetthuis.nl