Overslaan naar content

Facturatie Medewerker

AmsterdamFacturatie & Incasso

Functieomschrijving


Ben jij helemaal thuis in het opmaken van complexe en correcte (energie)facturen en kun je daarnaast kritisch blijven kijken naar onze processen? Lees dan snel verder!

Wat is jouw rol als Facturatie Medewerker?

Het facturatieteam van Budget Thuis is verantwoordelijk voor een soepel facturatieproces voor Budget Energie. Er worden maandelijks talloze facturen automatisch opgemaakt en verstuurd aan onze klanten. Bij een klein percentage van de facturen is echter handwerk vereist en dat is waar het facturatieteam komt kijken. De werkzaamheden zijn breed en complex, dus daarom zijn de werkzaamheden opgedeeld in de onderdelen Onterechte Switch, Uitval en Correctie op Verbruik. Onze werkzaamheden beginnen vaak met taken die opgestart worden door de klantenservice. 


De volgende taken voer je onder andere uit:

  • Corrigeren van foutieve jaar/eindnota's;
  • Communicatie met andere partijen in de markt (netbeheerder en andere leveranciers) over meterstanden en onterechte leveringen;
  • Opmaken van nota's die niet automatisch opgemaakt kunnen worden;
  • Vragen van klantenservice beantwoorden via een vraagbaaklijn.


Waar kom je te werken?
Je gaat werken in het leukste team van Budget Thuis: Facturatie & Incasso. Een team van 20 mannen en vrouwen van verschillende leeftijden en achtergronden, en waarbij iedereen altijd bereid is je te helpen met vragen. We werken graag met elkaar samen, kijken kritisch naar hetgeen we doen en vinden het belangrijk dat iedereen zich thuis voelt en welkom is. We zijn zeker ook niet vies van een goede vrijdagmiddagborrel op zijn tijd.

Vereisten


Wij denken dat je de functie het beste kan uitvoeren als je:

  • Beschikt over hbo/wo werk- en denkniveau;
  • Minimaal 32 uur per week beschikbaar bent;
  • Jij ziet de oplossing van een probleem snel en komt snel tot de kern.


Bij Budget Thuis vinden we het belangrijk dat jij 100% jezelf kunt zijn. In onze organisatie staan we open voor verschillende perspectieven en persoonlijkheden waarin we nieuwsgierig zijn en elkaar waarderen. Voor deze functie zoeken we bij voorkeur iemand die ons team in alle opzichten verrijkt. Iemand die vanuit zijn eigen achtergrond en persoonlijke eigenschappen een goede aanvulling is binnen Budget Thuis.


Wat we jou bieden?

  • Startsalaris van € 2.672 - afhankelijk van kennis en ervaring (o.b.v. 40 uur);
  • Een 13e maand;
  • 25 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur) en als je wilt kan je nog 1,5 week bijkopen;
  • Pensioenregeling; Je spaart bij Budget Thuis 16% van je brutosalaris incl. vakantiegeld. 11% daarvan spaart Budget Thuis en 5% draag je zelf bij;
  • Budget Zomer vrij: Lekker genieten van de zon: in juli en augustus is elke vrijdag een betaalde vrije dag en daarmee 9 extra vrij(e) dagen;
  • Reiskostenvergoeding: je kunt kiezen voor een Swapfiets of NS Business Card;
  • Maak gratis gebruik van Budget Mobiel én Internet;
  • Hybride werken; Kan je 50% vanuit huis werken en 50% vanuit kantoor. Daarnaast kan je een maand per jaar 100% remote werken, mocht je daar zin in hebben;
  • Te gekke voorwaarden bij 1, 3 en 5 jaar in dienst (zoals een etentje, weekendje weg en de mogelijkheid tot het opnemen van een sabbatical);
  • Een scale-up bedrijf met 2x per jaar een bedrijfsfeest en maandelijkse thema borrels in het centrum van Amsterdam.


Om voor deze functie in aanmerking te komen is een VOG vereist. Dit zal bij een succesvolle selectieronde worden aangevraagd en kosten kunnen na de proefperiode bij Budget Thuis worden gedeclareerd. Meer informatie over de VOG kun je vinden op www.rijksoverheid.nl


Vragen & contactpersoon

Heb je naar aanleiding van deze vacature nog vragen? Neem dan contact op met Wouter, wouter.vanittersum@budgetthuis.nl


*Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld*

of