Overslaan naar content

Head of CRM

AmsterdamSales

Functieomschrijving


Ben jij de commerciële Head of CRM die zich dagelijks inzet om impact te maken op onze 1 miljoen klanten en op zoek gaat naar de CAN DO?


Wat doe je als Head of CRM bij Budget Thuis?

Stap in de rol van Head of CRM bij Budget Thuis en krijg de kans om onze klantenrelaties naar nieuwe hoogte te brengen! Als gedreven professional met een scherp inzicht in klantbehoeften en -gedrag, ben jij de sleutel tot het versterken en behouden van onze bestaande klantenbase. Ontwikkel innovatieve strategieën om de loyaliteit van klanten te vergroten, cross sell te stimuleren en klanten enthousiast aan ons te blijven binden. In deze rol krijg je alle vrijheid om jouw kennis en vaardigheden volledig in te zetten om de gewenste resultaten te bereiken. Optimaliseer processen en systemen, overweeg de implementatie van een spaarprogramma en verbeter aanbiedingen voor klanten. Heb jij een goed idee? Dan gaan we daarmee direct aan de slag.


Maar dat is nog niet alles! Jij bent niet alleen de drijvende kracht achter deze initiatieven; je geeft leiding aan een team van drie toegewijde professionals, bestaande uit twee retentiespecialisten en één cross-sell specialist. De Head of CRM rapporteert direct aan de Commercieel Directeur en maakt deel uit van het MT. Samen vormen jullie een dynamisch team dat de uitdagingen met enthousiasme tegemoet treedt. Kortom, een kansrijke positie waarin je niet alleen jouw expertise kunt benutten, maar ook de ruimte krijgt om met passie het klantbehoud en de groei van Budget Thuis vorm te geven. Grijp deze kans en maak samen met ons het verschil in de wereld van klantrelaties!

Jouw verantwoordelijkheden

  • Formuleren van een strategie om klantrelaties te versterken en klantenbinding te vergroten;
  • Gebruiken van data-analyse om doelgerichte marketing- en retentiestrategieën te ontwikkelen;
  • Leidinggeven aan een team van drie professionals;
  • Analyseren van klantgegevens om inzicht te krijgen in gedrag, voorkeuren en behoeften;
  • Ontwikkelen van effectieve communicatie- en betrokkenheidsstrategieën om klanten te binden;
  • Analyseren van bestaande processen en identificeren van mogelijkheden tot optimalisatie.

Vereisten


Wat breng je mee?

  • + 5 jaar relevante werkervaring;
  • HBO/WO werk- en opleidingsniveau;
  • Talent om bedrijfsdoelen slim te vertalen naar doeltreffende CRM-strategieën;
  • Je excelleert in het ontwikkelen van slimme plannen om klanten te behouden en cross-selling te stimuleren;
  • Het optimaliseren van processen en systemen om de klanttevredenheid te verbeteren is jouw specialiteit;
  • Uitstekende communicatie- en projectmanagementvaardigheden. Je bent in staat om meerdere taken en projecten gelijktijdig te beheren, bent gericht op resultaten en kunt zelfstandig werken met minimale supervisie;
  • Bovendien ben je een gedreven professional met een diepgaand begrip van klantrelaties en marktbehoeften.


Bij Budget Thuis vinden we het belangrijk dat jij 100% jezelf kunt zijn. In onze organisatie staan we open voor verschillende perspectieven en persoonlijkheden waarin we nieuwsgierig zijn en elkaar waarderen. Voor deze functie zoeken we bij voorkeur iemand die ons team in alle opzichten verrijkt. Iemand die vanuit zijn eigen achtergrond en persoonlijke eigenschappen een goede aanvulling is binnen Budget Thuis.


Wij bieden jou

  • Een 13e maand;
  • 25 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur) en als je wilt kan je nog 1,5 week bijkopen;
  • Pensioenregeling; Je spaart bij Budget Thuis 16% van je brutosalaris incl. vakantiegeld. 11% daarvan spaart Budget Thuis en 5% draag je zelf bij;
  • Budget Zomer vrij: Lekker genieten van de zon: in juli en augustus is elke vrijdag een betaalde vrije dag en daarmee 9 extra vrij(e) dagen;
  • Reiskostenvergoeding: je kunt kiezen voor een Swapfiets of NS Business Card;
  • Je kunt gratis gebruik gaan maken van Budget Mobiel en Budget Alles-in-1!;
  • Hybride werken; Kan je 50% vanuit huis werken en 50% vanuit kantoor. Daarnaast kan je een maand per jaar 100% remote werken, mocht je daar zin in hebben;
  • Te gekke voorwaarden bij 1, 3 en 5 jaar in dienst (zoals een etentje, weekendje weg en de mogelijkheid tot het opnemen van een sabbatical);
  • Een scale-up bedrijf met 2x per jaar een bedrijfsfeest en maandelijkse thema borrels in het centrum van Amsterdam.


Vragen & contactpersoon

Heb je naar aanleiding van deze vacature toch nog vragen? Je kunt mailen naar: liesbeth.vanbrakel@budgetthuis.nl


*Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld*


of