Business analist facturatie en inning (Amsterdam, hbo, 40 uur)

Functieomschrijving

Jij denkt dat een operationeel bedrijfsproces altijd beter kan en denkt graag mee over een zo optimaal mogelijke werking ervan. Jij houdt van het maken van analyses en houdt alle stakeholders graag op de hoogte van de vooruitgang. Je verliest nooit het overzicht en houdt het hoofd koel.


Top! Dan hebben we jouw hulp nodig bij het hervormen van ons huidige facturatie- en inningsproces. Ons huidige systeem werkt, maar is niet toekomst-proof en aangezien we bijna één miljoen klanten hebben is dit wel noodzakelijk.


Wat ga jij precies doen?

  • Vastleggen, beheren en optimaliseren van bedrijfsprocessen;
  • Impactanalyses maken van wijzigingen in (markt)processen;
  • Input en feedback verzamelen van stakeholders binnen Budget Thuis ;
  • Data-analyse ten behoeve van voorgenomen wijzigingen;
  • Procesanalyses voor zowel factureren als innen;
  • Gedetailleerde input over facturatie en inning logica leveren aan IT.


Dit doe je niet alleen, maar je werkt in een team van in totaal 8 mensen dat bestaat uit onder andere business analisten en product owners. Daarnaast kom je nauw samen te werken met het internationaal samengestelde IT team, waardoor het belangrijk is dat je Engels spreekt. De sfeer is informeel en we houden niet van hiërarchie. Je kan dus met alle lagen van de organisatie meepraten.

Wat neem jij mee?

Wij denken dat je deze functie het beste kan uitvoeren als je:

  • Meerdere jaren ervaring met facturatie- en inningprocessen hebt gecombineerd met een universitaire studie;
  • Affiniteit hebt met IT en kennis van SQL is een pre;
  • Proactief, doelgericht en gestructureerd te werk gaat voor 32-40 uur per week;
  • De Engelse taal goed beheerst.


Waar kom je terecht en wat bieden we je?
Budget Thuis levert energie- en telecomdiensten onder één dak. Producten die je móet hebben, maar eigenlijk geen omkijken naar wil hebben. Stroom, gas, internet, tv én mobiel tegen een lage prijs, zonder gedoe. Met de energiemerken Budget Energie en NLE, Budget Alles-in-1 én Budget Mobiel, voorzien we al ruim één miljoen klanten. Bij Budget Thuis worden we gedreven door ambitie en de wil om in alles wat we doen nog beter te worden. We doen dan ook zoveel mogelijk zelf en denken buiten de gebaande paden. We houden dan ook van slimme, creatieve oplossingen en dagen elkaar continu uit om tot het beste resultaat te komen. Ons hoofdkantoor zit in hartje Amsterdam, maar Sales en Budget Mobiel zijn gevestigd in hartje Rotterdam.

Naast een gedreven organisatiecultuur kan je ook rekenen op:

  • Salaris afhankelijk van jouw kennis en ervaring, waarbij we de voorkeur geven aan medior/senior business analisten en hier zal het salaris ook op zijn aangepast;
  • Contract van een jaar met uitzicht op onbepaalde tijd;
  • Reiskostenvergoeding tot maximaal € 10,- per dag
  • 25 vakantiedagen met de mogelijkheid om bij te kopen;
  • 8% vakantietoeslag;
  • 5% eindejaarsbonus die wordt vastgesteld aan de hand van organisatiedoelstellingen;
  • 6% pensioenregeling zonder eigen bijdrage;
  • Ontwikkelingsmogelijkheden door middel van trainingen;
  • Leuke activiteiten, zoals bootcamp, vrijdagmiddagborrels en meer!


Sollicitatieprocedure
Na je sollicitatie wordt er telefonisch contact met je opgenomen door de recruiter om je sollicitatie door te nemen en heb je de mogelijkheid om jouw vragen te stellen. Daarna word je uitgenodigd voor een persoonlijk gesprek bij ons op kantoor met de recruiter en manager BPM. Bij een positieve uitkomst zal er nog een vervolggesprek volgen met twee nader te bepalen personen.


Vragen?
Heb je naar aanleiding van deze vacature nog vragen? App, bel of mail met Melissa Hagendijk via 06-39079657, melissa.hagendijk@budgetthuis.nl of bekijk even haar LinkedIn