Overslaan naar content

Administratief medewerker - Incasso

  • Op locatie, Hybride
  • € 2.792 per maand
  • Finance & Business Support

Functieomschrijving

Word jij enthousiast van sociaal incasseren en vind je het leuk om debiteuren op een empathische manier te benaderen? Kom ons team versterken als administratief medewerker incasso en maak het verschil!

Dit ga je doen

Als administratief medewerker incasso ben je verantwoordelijk voor het beheren van openstaande vorderingen op een empathische en respectvolle manier. Jouw belangrijkste taken omvatten het benaderen van klantdebiteuren op een professionele, maar warme manier, waarbij je begrip toont voor hun situatie en tegelijkertijd de belangen van ons bedrijf behartigt. Je hebt breed contact, zowel telefonisch als per e-mail, met debiteur-klanten, gemeenten, schuldhulpverleners en incassopartners. Daarnaast werk je aan strategische oplossingen om onze afdeling naar een hoger plan te tillen.


Dit doe je graag

  • Proactief contact opnemen met klant-debiteuren, gemeenten, schuldhulpverleners en incassopartners om openstaande vorderingen te bespreken;

  • Empathisch luisteren, reageren en meedenken met de omstandigheden van de debiteur;

  • Onderhandelen over betalingsregelingen die zowel voor de debiteur als voor ons acceptabel zijn;

  • Meedenken over procesverbeteringen;

  • Relaties opbouwen en onderhouden om de kans op succesvolle betalingen te vergroten;

  • Alle communicatie en betalingsafspraken vastleggen in ons systeem;

  • Meedenken over procesverbeteringen.

Je gaat werken in het leukste team van Budget Thuis: Facturatie & Incasso. Een team van 20 collega’s van verschillende leeftijden en achtergronden, en waarbij iedereen altijd bereid is je te helpen met vragen. We werken graag met elkaar samen, kijken kritisch naar hetgeen we doen en vinden het belangrijk dat iedereen zich thuis voelt en welkom is. We zijn zeker ook niet vies van een goede vrijdagmiddagborrel op zijn tijd.

Vereisten

Dit breng je mee

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden;

  • Empathisch vermogen en begrip voor de situatie van een ander;

  • Sterke onderhandelingsvaardigheden waarbij je altijd gaat voor de win-winoplossing;

  • Doel- en resultaatgerichte werkwijze met een sterke focus op het behalen van targets;

  • Beschikbaarheid tussen 36-40 uur.

Waarom het gras bij ons groener is 

  • Een bruto maandsalaris van € 2792,- op basis van 40 uur;

  • 25 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur) en als je wilt kan je nog 1,5 week bijkopen

  • Vakantiegeld en een 13de maand;

  • Pensioenregeling; Je spaart 16% van je brutosalaris incl. vakantiegeld. 11% daarvan spaart Budget Thuis en 5% draag je zelf bij;

  • Budget Zomer vrij: in juli en augustus is elke vrijdag een betaalde vrije dag en daarmee 9 extra vrij(e) dagen;

  • Reiskostenvergoeding: je kunt kiezen voor een Swapfiets of NS Business Card;

  • Je kunt gratis gebruik maken van Budget Mobiel en Budget Internet!;

  • Maandelijks ontvang je ClassPass-credits voor diverse fitness- en wellnessactiviteiten;

  • Hybride werken (50/50);

  • Een maand per jaar 100% remote werken.

Meer weten over ons?

Volledige arbeidsvoorwaarden
Dit zijn wij

Vragen en contactpersoon

Enthousiast over deze vacature? Stuur dan jouw cv en motivatie via een klik op onderstaande knop! Heb je naar aanleiding van deze vacature toch nog vragen? Je kunt mailen naar: liesbeth.vanbrakel@budgetthuis.nl

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar