Overslaan naar content

Administratief medewerker - Incasso

Op locatie, Hybride
  • Amsterdam
€ 2.600 - € 3.500 per maandFacturatie & Incassouitgelicht

Functieomschrijving


Word jij enthousiast van sociaal incasseren en vind je het leuk om debiteuren op een empathische manier te benaderen? Kom ons team versterken als administratief medewerker incasso en maak het verschil!


Dit ga je doen

Als administratief medewerker incasso ben je verantwoordelijk voor het beheren van openstaande vorderingen op een empathische en respectvolle manier. Jouw belangrijkste taken omvatten het benaderen van klantdebiteuren op een professionele, maar warme manier, waarbij je begrip toont voor hun situatie en tegelijkertijd de belangen van ons bedrijf behartigt. Je hebt breed contact, zowel telefonisch als per e-mail, met debiteur-klanten, gemeenten, schuldhulpverleners en incassopartners. Daarnaast werk je aan strategische oplossingen om onze afdeling naar een hoger plan te tillen.


Dit doe je graag

  • Proactief contact opnemen met klant-debiteuren, gemeenten, schuldhulpverleners en incassopartners om openstaande vorderingen te bespreken.
  • Empathisch luisteren, reageren en meedenken met de omstandigheden van de debiteur.
  • Onderhandelen over betalingsregelingen die zowel voor de debiteur als voor ons acceptabel zijn.
  • Meedenken over procesverbeteringen.
  • Relaties opbouwen en onderhouden om de kans op succesvolle betalingen te vergroten.
  • Alle communicatie en betalingsafspraken vastleggen in ons systeem.
  • Meedenken over procesverbeteringen


Je gaat werken in het leukste team van Budget Thuis: Facturatie & Incasso. Een team van 20 mannen en vrouwen van verschillende leeftijden en achtergronden, en waarbij iedereen altijd bereid is je te helpen met vragen. We werken graag met elkaar samen, kijken kritisch naar hetgeen we doen en vinden het belangrijk dat iedereen zich thuis voelt en welkom is. We zijn zeker ook niet vies van een goede vrijdagmiddagborrel op zijn tijd.

Vereisten


Dit breng je mee

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Empathisch vermogen en begrip voor de situatie van een ander;
  • Sterke onderhandelingsvaardigheden waarbij je altijd gaat voor de win-winoplossing;
  • Doel- en resultaatgerichte werkwijze met een sterke focus op het behalen van targets;
  • Beschikbaarheid tussen 36-40 uur.



Meer weten over ons?

Volledige arbeidsvoorwaarden
Dit zijn wij


Relocation is not possible and you need to be fluent in Dutch


Vragen & contactpersoon

Enthousiast over deze vacature? Stuur dan jouw cv en motivatie via een klik op onderstaande knop! Heb je naar aanleiding van deze vacature toch nog vragen? Je kunt mailen naar: marielle.dejong@budgetthuis.nl

Op locatie, Hybride

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar

solliciteren?

DIT STAAT JE TE WACHTEN

Telefonische kennismaking

Bedankt voor je interesse in Budget Thuis. We nemen binnen 7 werkdagen contact met je op. We kijken ernaar uit om je te leren kennen en de mogelijkheden te bespreken.

Eerste gesprek

Tijd voor het kennismakingsgesprek. Vertel ons wie je bent en wat je kunt, wij vertellen meer over de functie. Laten we zien of we matchen!

Tweede gesprek

Beide enthousiast? Dan nodigen we je graag uit voor een tweede gesprek. Maak kennis met meer collega’s en ga samen dieper in op de rol.

Een match!

Welkom! We doen je graag een passend aanbod en gaan aan de slag met het papierwerk. Tot snel!

ontmoet onze recruiters

Liesbeth van Brakel

Recruiter

Mariëlle Dejong

Recruiter

Manouk van Groeningen

Manager Recruitment

Wouter van Ittersum

Recruiter