Klantenservice Budget Alles-in-1 (20-40 uur)

Functieomschrijving

Budget Thuis is een energie- en telecombedrijf en wij hebben de gezonde ambitie om dit jaar een miljoen klanten te hebben. En om deze klanten goed te woord te staan, hebben we jou nodig!


Wat ga je doen?

Als klantadviseur bij Budget Thuis sta je dagelijks verschillende klanten te woord via de telefoon, e-mail of chat. Binnen ons klantcontactcentrum (KCC) hebben wij drie verschillende producten: Energie, Alles-in-1 en Mobiel én zijn wij gevestigd in Amsterdam.

Jij werkt op de alles-in-één afdeling. Klanten die het alles-in-één pakket thuis hebben die komen bij jou terecht! Vragen over wifi wat niet werkt, televisies zonder ontvangst? Jij weet precies wat er moet gebeuren om alles weer aan de praat te krijgen. Even uitleggen hoe je een router of modem moet resetten? No problemo, voor jou! Natuurlijk check je ook even of het abonnement nog aansluit op wat de klant nodig heeft. Want ieder klantcontact doet ertoe! En tot slot informeer je de klant over onze combikorting die je ontvangt als ze ook lid worden van Budget Energie en/of Budget Mobiel. Want wij geven onze klanten gewoon een goed advies en onze klanten zijn dol op extra voordeel!


Training

Voordat je gaat starten als klantenservicemedewerker bij Budget Thuis krijg je een uitgebreide training die verschillende startmomenten heeft. Hier word je helemaal klaargestoomd om de lijn in te gaan. Na het afronden van de training ga je zelfstandig aan de slag. Hierin word je helemaal vrijgelaten in de manier hoe je de gesprekken voert. Krijg je een vraag waar je écht niet uitkomt? No worries, er is altijd een collega bij jou in de buurt om je te helpen.


Over Budget Thuis
Budget Thuis levert energie- en telecomdiensten. Gewoon een goed advies voor iedereen, en dan alle service onder één "online" dak! Bijvoorbeeld via de Budget Thuis app, via de MijnOmgeving of op de Service pagina's op onze website. Wij leveren producten en diensten die je nodig hebt in je dagelijks leven waar je niet te veel over na wilt denken. Het is een groeiend, jong bedrijf. Je zult dan ook werken in een open, informele omgeving. Niet alleen blije collega's maar ook blije en loyale klanten vinden wij belangrijk! Hoe doen wij dit? Jij maakt het verschil! Jij zorgt er voor dat onze klanten zich langer aan ons binden door meerdere producten van ons af te nemen!

Wat neem jij mee?


Wat wij bieden

  • Bruto startsalaris van €11,84 per uur
  • Reiskostenvergoeding
  • Een onwijs gezellig kantoor in het hartje centrum Amsterdam, omgeving Muntplein.
  • 50/50 thuiswerken
  • Een budget om je thuiswerkplek in te richten
  • Flexibele werktijden, ma t/m vrij van 08.30 tot 19.30 uur en zat van 09.00 tot 17.30 uur
  • Shifts mogelijk vanaf 4 uur
  • De mogelijkheid om halve dagen te werken
  • Vrijdagmiddagborrels
  • Bedrijfsfeesten op de mooiste locaties
  • Doorgroeimogelijkheden binnen de afdeling en het bedrijf
  • Horeca en winkelstraten letterlijk om de hoek
  • Gemakkelijk te bereiken met het OV
  • en nog veel meer!


Wat wij vragen:

  • Minimaal mbo4-werk- en -denkniveau;
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Je denkt klant- en oplossingsgericht;
  • Je bent wekelijks beschikbaar voor minimaal 20 uur per week.


Solliciteren:

Ben jij enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Solliciteer dan direct via onderstaande button!

Deze vacature loopt via onze partners Young Capital, recruiter Tessa van Steijn  en is bereikbaar op tel. 085 - 068 9241 en Randstad, recruiter Kevin Postema en is bereikbaar op tel. 06 - 83 08 06 75