Facturatie Medewerker Uitval

Functieomschrijving

Ben jij helemaal thuis in het opmaken van complexe en correcte (energie)facturen en daarnaast kritisch blijven kijken naar onze processen? Lees dan snel verder!


Wie is Budget Thuis?

We zijn de eerste landelijke aanbieder die energie- en telecomdiensten onder één dak aanbiedt. Stroom & Gas, Internet, tv & Bellen en Sim-only, producten die je als huishouden móet hebben. Maar waar je het liefst zo min mogelijk tijd aan besteedt. En zo min mogelijk voor betaalt natuurlijk! Van oorsprong zijn we een leverancier van groene stroom en gas (Budget Energie) en hebben we het inmiddels geschopt tot de top 4 in de energiemarkt. Sinds enkele jaren bieden we ook Internet, TV & Bellen (Budget Alles-in-1) en Sim Only (Budget Mobiel) abonnementen aan. Als klanten deze diensten van Budget Thuis combineren ontvangen ze naast het gemak van alles onder één dak en de lage prijs, elke maand combikorting.


Bij Budget Thuis worden we gedreven door ambitie en de wil om in alles wat we doen nog beter te worden. We doen dan ook zoveel mogelijk zelf en denken buiten de gebaande paden. Hierbij maken we het niet moeilijker dan het is. We houden dan ook van slimme, creatieve oplossingen en dagen elkaar continu uit om tot het beste resultaat te komen. Dit kunnen we niet zonder inbreng van onze mensen dus er is veel ruimte voor eigen initiatief en ontplooiing, zowel persoonlijk als vakinhoudelijk. Bij Budget Thuis doen we wat we beloven, hebben we vertrouwen in elkaar en houden we van verantwoordelijkheid geven én nemen. Dit alles met een flinke dosis plezier op de werkvloer en met elkaar.


Budget Thuis heeft meer dan 1 miljoen betalende klanten. Gelukkig worden bijna alle facturen van deze klanten automatisch opgemaakt door ons billing systeem. Echter moet een klein percentage handmatig worden gecontroleerd. Er zijn veel verschillende redenen waarom deze facturen niet automatisch opgemaakt kunnen worden, denk hierbij aan bijv. onverwacht hoge verbruiken, problemen met de meter of een technische reden. Omdat dit handmatig maatwerk vereist, zijn we op zoek naar versterking van ons facturatie team.


Wat is jouw rol als Facturatie Medewerker Uitval?

Een energiefactuur wordt samengesteld op basis van veel verschillende databronnen waardoor een simpele factuur al best complex is. Als je al ooit een energiefactuur gezien hebt merk je dat er veel verschillende getallen en berekeningen op staan. Jouw rol als facturatie medewerker richt zich volledig op het maken van correcte energiefacturen die tijdig worden uitgestuurd. Alleen waar echt hand- en denkwerk nodig is, zal jij aan te pas komen. Dit komt meestal voor op 1 van 3 vlakken: onterechte aanmeldingen, bij een correctie of bij uitval van het billing systeem.


Met wie ga je dit doen? 
Je gaat werken in het leukste team van Budget Thuis: Backoffice Facturatie. Een team van 20 mannen en vrouwen van verschillende leeftijden en achtergronden, en waarbij iedereen altijd bereid is je te helpen met vragen. We werken graag met elkaar samen, kijken kritisch naar hetgeen we doen en vinden het belangrijk dat iedereen zich thuis voelt en welkom is. We zijn zeker ook niet vies van een goede vrijdagmiddagborrel op zijn tijd.

Wat neem jij mee?

Wij denken dat je de functie het beste kan uitvoeren als je:

  • Beschikt over hbo/wo werk- en denkniveau;
  • Minimaal 16 uur per week beschikbaar bent;
  • Beschikt over probleemoplossend vermogen en analytisch sterk bent;
  • Een studie in een technische/ financiële richting is een pre;
  • Kennis van de energiebranche en/of ervaring als facturatie medewerker zijn een pre.


Deze functie is ook uitermate geschikt voor studenten om relevante werkervaring op te doen naast de studie op het gebied van finance & complexe procesautomatisering. 


Wat we jou bieden?

  • Startsalaris van € 2.417 - afhankelijk van kennis en ervaring (o.b.v. 40 uur);
  • Reiskostenvergoeding (Swapfiets of NS Business Card);
  • 25 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur en met de mogelijkheid om 1,5 week bij te kopen);
  • 8% vakantietoeslag;
  • Doorgroeimogelijkheden naar afdelingen van de gehele organisatie;
  • Mogelijkheid om thuis en op kantoor te werken 50/50.


Wat nog meer?

  • We zitten aan de gezelligste straat in hartje Amsterdam;
  • Een jonge en dynamische organisatie;
  • Een lekkere gezonde lunch voor € 2,- netto per dag;
  • Elke dag gratis vers fruit en gezonde bites in onze bedrijfskantine;
  • Investering in jouw ontwikkeling;
  • Veel activiteiten zoals bootcamps, vrijdagmiddagborrels, kennissessies en meer.


Om voor deze functie in aanmerking te komen is een VOG vereist. Dit zal bij een succesvolle selectieronde worden aangevraagd en kosten kunnen na de proefperiode bij Budget Thuis worden gedeclareerd. Meer informatie over de VOG kun je vinden op www.rijksoverheid.nl


Vragen & contactpersoon

Heb je naar aanleiding van deze vacature nog vragen? Neem dan contact op met Wouter van Ittersum door te bellen/appen via 06-39 07 96 58. Mailen mag natuurlijk ook: wouter.vanittersum@budgetthuis.nl of connect met Wouter op Linkedin.