Klantadviseur Digital Budget Mobiel (20-40 uur)

Job description

Budget Thuis is een energie- en telecombedrijf met meer dan 1 miljoen klanten. En om deze klanten goed te woord te staan, hebben we jou nodig!


Wat ga je doen?

Als klantadviseur bij Budget Thuis sta je dagelijks verschillende klanten te woord via de telefoon, e-mail of chat. Binnen ons klantcontactcentrum (KCC) hebben wij drie verschillende producten: Energie, Alles-in-1 en Mobiel én zijn wij gevestigd in Amsterdam.

Samen met jouw collega’s los jij problemen op om klanten blij te maken. Je komt te werken in een hecht, sociaal en vlot team met een open cultuur. Ons kantoor staat in hartje Amsterdam en is goed bereikbaar met het OV. Budget Mobiel biedt Sim Only aan voor klanten, via het KPN-netwerk. Onze klantenservice is perfect online bereikbaar via onze chat!


Training

Voordat je gaat starten als klantenservicemedewerker bij Budget Thuis krijg je een uitgebreide training die verschillende startmomenten heeft. Hier word je helemaal klaargestoomd om vragen te beantwoorden over sim only abonnementen, niet meer kunnen internetten, activeren van de simkaart, nummerbehoud en klanten die niet meer kunnen bellen. Na het afronden van de training ga je zelfstandig aan de slag. Hierin word je helemaal vrijgelaten in de manier hoe je de gesprekken voert. Krijg je een vraag waar je écht niet uitkomt? No worries, er is altijd een collega bij jou in de buurt om je te helpen.


Over Budget Thuis
Budget Thuis levert energie- en telecomdiensten. Gewoon een goed advies voor iedereen, en dan alle service onder één "online" dak! Bijvoorbeeld via de Budget Thuis app, via de MijnOmgeving of op de Service pagina's op onze website. Wij leveren producten en diensten die je nodig hebt in je dagelijks leven waar je niet te veel over na wilt denken. Het is een groeiend, jong bedrijf. Je zult dan ook werken in een open, informele omgeving. Niet alleen blije collega's maar ook blije en loyale klanten vinden wij belangrijk! Hoe doen wij dit? Jij maakt het verschil! Jij zorgt er voor dat onze klanten zich langer aan ons binden door meerdere producten van ons af te nemen!

Requirements

Wat wij bieden

  • Bruto startsalaris van €11,84 per uur
  • Reiskostenvergoeding of Swapfiets
  • Een onwijs gezellig kantoor in het hartje centrum Amsterdam, omgeving Muntplein.
  • 50/50 thuiswerken
  • Een budget om je thuiswerkplek in te richten
  • Flexibele werktijden, ma t/m vrij van 08.30 tot 18.00 uur en zat van 08.00 tot 16.30 (shifts van 4 of 8 uur)
  • Shifts mogelijk vanaf 4 uur
  • Vrijdagmiddagborrels
  • Bedrijfsfeesten op de mooiste locaties
  • Doorgroeimogelijkheden binnen de afdeling en het bedrijf
  • Horeca en winkelstraten letterlijk om de hoek
  • Gemakkelijk te bereiken met het OV
  • en nog veel meer!


Wat wij vragen:

  • Minimaal mbo4-werk- en -denkniveau;
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Je denkt klant- en oplossingsgericht;
  • Je bent wekelijks beschikbaar voor minimaal 20 uur per week.


Solliciteren:

Ben jij enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Solliciteer dan direct via onderstaande button!

Deze vacature loopt via onze partners Young Capital, recruiter Tessa van Steijn en is bereikbaar op tel. 085 - 068 9241 en Randstad, recruiter Kevin Postema en is bereikbaar op tel. 06 - 83 08 06 75