Junior Officemanager

Job description

Budget Thuis is een energie- en telecombedrijf, gevestigd in hartje Amsterdam op de Regulierdwarsstraat. Het kantoor is onderverdeeld in 5 etages, heeft een eigen parkeergarage én een heerlijk dakterras met uitzicht over de stad. Jouw vaste werkplek zit op de 4e verdieping waar jij al onze bezoekers hartelijk ontvangt. Omdat Budget Thuis flink aan het groeien is, zijn we op zoek naar parttime versterking voor ons front office team.

 

Jouw functie:

Je pakt werkzaamheden proactief op en bent het eerste aanspreekpunt voor collega's en bezoekers.  Je bent verantwoordelijk voor alle facilitaire en officemanagementwerkzaamheden. Je bent de steun en toeverlaat van ons kantoor. Je werkzaamheden zijn divers en bestaan voornamelijk uit receptiewerkzaamheden. We zijn op zoek naar een stralende, betrouwbare en ervaren front office medewerker. 

 

Bij ons geen strakke regels en processen waar je de hele dag hetzelfde doet. Wij dagen je uit om te laten zien wat je kunt en het beste uit jezelf te halen.


Wat we jou bieden?

  • Bruto salaris tussen € 2.000,- en € 2.500,- afhankelijk van kennis en ervaring (o.b.v. 40 uur);
  • Reiskostenvergoeding (keuze tussen Swapfiets en NS Business Card);
  • 25 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur en dienstverband voor 1 jaar);
  • 8% vakantietoeslag;


Wat nog meer?

  • De sterkste bedrijfscultuur van Amsterdam;
  • Veel activiteiten zoals bootcamp, vrijdagmiddagborrels, bedrijfsfeesten, massagedagen, kennissessies en meer.
  • Een lekkere gezonde lunch voor circa € 2, - netto per dag.
  • Een gezellig kantoor in hartje Amsterdam, aan de Reguliersdwarsstraat.

Requirements

Wat wij vragen

In deze functie ben je dagelijks actief met receptiewerk en daar horen natuurlijk verantwoordelijkheden bij. Ga jij een stapje verder? En, is jouw motto 'gewoon doen'? Top! Dan zoeken we jou en ben jij onmisbaar voor Budget Thuis.

Wij denken dat je de functie het beste kan uitvoeren als je:

  • Beschikt over mbo 4 / hbo werk- en denkniveau;
  • Minimaal 24 uur per week beschikbaar bent;
  • Flexibel inzetbaar bent als vakantieinvaller;
  • 3+ jaar ervaring hebt als medewerker Front Office, Facility, Conciërge of Receptie;
  • Beschikt over een proactieve houding met een glimlach;
  • Beschikt over een BHV-diploma (is een pre);

 

Om voor deze functie in aanmerking te komen is een VOG vereist. Dit zal bij een positieve selectieronde worden aangevraagd en kosten kunnen na het succesvol doorlopen van de proeftijd bij Budget Thuis worden gedeclareerd. Meer informatie over de VOG kun je vinden op www.rijksoverheid.nl

 

Vragen & Contactpersoon

Heb je naar aanleiding van deze vacature nog vragen? Neem dan contact op met Jennifer van der Vlugt door te bellen/appen via 06-39079658 Mailen mag natuurlijk ook: wouter.vanittersum@budgetthuis.nl of connect met Wouter op Linkedin.